mercredi 6 mars 2019

E-book Haul #4




Bonjour !


Voici ma récolte d'e-books du 23 février au 28 février.




Les Cozy Mysteries



A Dead End (A Saints & Strangers Cozy Mystery, Book 1), de Keeley Bates



196 pages


The St. Valentine's Day Cookie Massacre (Hatter's Cove Mystery Series, Book 1), de Elisabeth Crabtree 



160 pages


Lemonade and Lies (Peridale Cafe Cozy Mystery, Book 2), de Agatha Frost 



224 pages


Brownies & Betrayal (Sweet Bites Mysteries, Book 1), de Heather Justesen



255 pages


Baking is Murder (Bee's Bakehouse Mysteries Book 1), de Kathy Cranston



196 pages


Chef Maurice and a Spot of Truffle (Chef Maurice Cotswold Mysteries Book 1), de J.A. Lang 



242 pages


Bed and Breakfast and Murder (Fiona Fleming Cozy Mysteries Book 1), de Patti Larsen 



346 pages


Killer Christmas (Holiday Series Book 1) (An Emma Wild Mystery with Recipes), de Harper Lin 



130 pages


A Ghost for Christmas (Mele Keahi's Mysteries Book 1), de J. D. Winters



188 pages


Even Witches Get the Blues (Wicked in Moonhaven~A Paranormal Cozy Book 1), de J.D. Winters 



244 pages


Southern Spirits (Southern Ghost Hunter Mysteries Book 1), de Angie Fox



257 pages


Starboard Secrets (Cruise Ship Christian Cozy Mysteries Series Book 1), de Hope Callaghan



276 pages


Murder in Stained Glass : A Miss Trumble Mystery Novel (Lost Crime Classics Book 1), de Margaret Armstrong 



186 pages


Lost Souls ParaAgency and the Three Witches of Burberry (Romantic Paranormal Mystery #1), de K.M. Waller 



221 pages


Peas, Carrots and an Aston Martin (The Peas and Carrots Series Book 1), de Hannah Lynn 



248 pages




Les SFFF



The Frozen Witch, Book 1, de Odette C. Bell



180 pages



Soulbound (The Return of the Elves Book 1), de Bethany Adams 



387 pages


The Fallen Empire (Books 1-3 and prequel), de Lindsay Buroke



760 pages

dont voici le détail :






Blackmark (The Kingsmen Chronicles #1), de Jean Lowe Carlson



531 pages


The Changelings (War of the Fae Book 1), de Elle Casey



338 pages


Bound by a Dragon (The Dragon Archives Book 1), de Linda K. Hopkins 



242 pages


Chased by Fire (The Cloud Warrior Saga Book 1), de D.K. Holmberg



320 pages


Hidden Blade (The Soul Eater Book 1), de Pippa DaCosta 



190 pages


Soul Breaker (City of Crows Book 1), de Clara Coulson



345 pages







Voilà, voilà !

27 petits nouveaux dans ma PAL, moi j'appelle ça une belle récolte ! 😄

A bientôt !


2 commentaires:

  1. Soul Breaker et Hidden Blade sont aussi dans ma PAL. Je dois aussi avoir du D.K. Holmberg.

    Pour les cozy j'avoue qu'en dehors de certains je ne m'y suis pas vraiment mise en VO mais tu me donne envie de tenter le coup :)

    Et bien sur tu le sais déjà mais je suis totalement ravie que t'ai pu trouver Fallen Empire comme ça :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je vais essayer de me mettre bientôt aux SFFF et de ne pas lire uniquement les cozy qui, je l'avoue, me font beaucoup moins peur. lol

      Supprimer

N'hésitez pas à laisser un petit mot, ça fait toujours plaisir ! :-)